Meld je aan voor de gratis Online Business Challenge en haal op een ongedwongen manier moeiteloos meer klanten binnen via online kanalen.

Ben jij coach, online marketeer of een ander soort kennisondernemer en wil jij een bedrijf bouwen waarmee je consistent klanten en omzet genereert via online kanalen? En wil jij volledig of deels online werken en onder andere online trainingen aanbieden?

Dan is deze gratis challenge voor jou.

Ik kan je uit ervaring vertellen: Het hebben van een online bedrijf is fantastisch. Het geeft je vrijheid en je kunt veel meer mensen helpen omdat je via online kanalen meer mensen kunt bereiken en schaalbare producten kunt maken.

Het is alleen ook lastig. Het is een andere manier van ondernemen en je moet leren hoe het werkt.

Ik hoor namelijk nog vaak van ondernemers dingen als:

✔ Hoe zorg ik voor een hoog bereik? Hoe krijg ik zo snel mogelijk veel volgers op Instagram?
✔ Hoe onderscheid ik me tussen al het online geweld?
✔ Hoe verkoop ik een online training/programma?
✔ Waar moet ik allemaal op letten?
✔ Moet ik ook adverteren op Facebook en Instagram?
✔ Hoe zorg ik ervoor dat ik niet continu het gevoel heb dat ik in de verkoopmodus zit en dat het meer automatisch gaat?

“If your business is not on the Internet, your business will be out of business.”

Bill Gates

De vertaalslag van offline naar online.

We leven in een bijzondere tijd. Technologie ontwikkelt zich razendsnel en door corona worden we gedwongen om anders te ondernemen.

Veel ondernemers waren al de switch aan het maken van offline naar online, maar nu nog meer.

Persoonlijk geloof ik dat we steeds meer online gaan werken. Het scheelt reistijd, reiskosten, het is vele malen duurzamer en met een online training kunnen jouw klanten volledig op hun eigen tempo en in hun eigen tijd jouw kennis tot zich nemen. En als ze willen, kunnen ze het zelfs 10x tot zich nemen.

De online wereld is alleen ook een jungle. Vroeger had je misschien één of twee concurrenten in dezelfde winkelstraat. Nu zijn je concurrenten overal.

Misschien denk je dat de markt overvol is en dat er geen plek meer is voor jou.

Ik geloof het tegenovergestelde. Ik geloof dat je meer nodig bent dan ooit en dat er meer dan voldoende plek is voor jou.

Voel je van binnen een vuurtje branden? Is er naast al die stemmetjes die zeggen ‘Je bent niet goed genoeg’ en ‘Wat heb jij nou te vertellen’ ook een stemmetje die zegt: ‘Je hebt iets waardevols. Je kunt hier mensen mee helpen. Je mag impact maken.’ Dan ben je hier op de juiste plek.

Hoe je jouw plek claimt als coach en zorgt voor een consistente stroom aan klanten en omzet via online kanalen en omzet middels online producten? Dat leer ik je in deze gratis challenge.

Tijdens de Online Business Challenge krijg je onder andere een antwoord op deze vragen:

Wat zijn de absolute no go’s als je online in contact wilt komen met jouw ideale klant?

Hoe zorg je ervoor dat zoveel mogelijk mensen van jouw bestaan afweten?

Hoe overtuig je op een prettige manier jouw ideale klant van jouw waarde? Zonder pusherig over te komen.

Hoe zorg je ervoor dat je je onderscheid?

Wat zijn de grootste fouten die je moet voorkomen?

In deze challenge gaan we dieper dan alleen maar dingen als ‘Voeg een hashtag toe aan je posts’. We kijken ook echt naar de psychologie van koopgedrag. Zodat je niet alleen een groot bereik hebt op Instagram, maar zodat je moeiteloos klanten en omzet aantrekt via alle kanalen.

tineke zwart

Tineke Header

Nog even voorstellen…

Hi, ik ben Tineke Zwart en als Online Marketing & Business Coach is het mijn missie om zowel ondernemers als bedrijven te helpen om een consistente stroom aan klanten en omzet te genereren via online kanalen.

Toen ik 31 jaar geleden werd geboren in Joure (Friesland) in een heel nuchter gezin had ik niet verwacht dat ik uiteindelijk (online) ondernemer zou worden en al helemaal niet dat het ook nog eens zo goed zou gaan. Toen ik in 2015 samen met mijn toenmalige vriend een internationaal online marketing bedrijf startte draaiden we binnen een half jaar onze eerste miljoen omzet.

Ik heb altijd een passie gehad voor menselijk gedrag en technologie. Uiteindelijk bleken deze 2 passies een perfecte combinatie te zijn voor een online marketing bedrijf. Dankzij deze kennis weet ik inmiddels precies hoe je koopgedrag triggert – maar niet op een sneaky manier – en hoe je dit slim kunt doen via online kanalen.

En hoe je dat doet? Dat leer ik je in deze gratis challenge.

Doe je mee? 🙂